Kukla Kemal ve CHP Gerçekleri

Unutmayın CHP zihniyeti yalancı zihniyettir. CHP zihniyeti sömürmeci ve suistimal edici zihniyettir. Bu zihniyetin dine inanca hiçbir saygısı ve sevgisi yoktur. Kemal Kılıçdaroğlu bir derin devlet projesidir ve şuan ipleri birilerinin elinde olan bir kukladan ibarettir. Ne emir alırsa onu söylemekte ne denirse onu yapmaktadır.
Bu sitenin hiçbir siyasi veya sivil kurumla bağı yoktur. Tek amacı alenen vatane ihanet suçu işleyenlerin afişe edilmesi ve kamuoyunca bilinmesini sağlamaktır.

5 Eylül 2010 Pazar

CHP'nin sahip çıktığı Öcalan'dan medet uman YARGI: İhanetin belgesi ses kaydı (Video)

İşte yargıtayın ve CHP nin sahip çıktığı ve korumak için tüm alçakça yöntemlere başvurduğu zihniyetin bu ülkeye nasıl ihanet ettiğinin belgesi:

‘dailymotion.com’a düşen skandal ses kaydında Yargıtay 8. Ceza Dairesi üyesi Hamdi Yaver Aktan olduğu iddia edilen kişi, iki yüksek yargıca referandumun reddedilmesi için her yolu denediklerini anlatıyor. Aktan, bunun için Öcalan’a çok ihtiyaç olduğunu söylüyor. "CHP, BDP’yi yanına almalı. Yani Kürtler ‘evet’ derse gidiyor bu iş…" diyor.


Yargıtay üyesi oldukları iddia edilen üç yüksek yargıç arasında geçen skandal konuşmalar internete düştü. Daha önce de Ergenekon sanığı İlhan Cihaner’i kurtarma planları deşifre olan Yargıtay 8. Ceza Dairesi üyesi Hamdi Yaver Aktan olduğu iddia edilen ses, 8. Hukuk Dairesi Başkanı Yusuf Uluç ve 10. Hukuk Dairesi üyesi Fatih Arkan’a referandumun reddedilmesi için her yolu denediklerini anlatıyor. Referandumda kilit durumda olan BDP’nin, yaptıkları görüşmeler neticesinde boykot kararı aldığını söylüyor. Skandal kayıtta, ‘evet’ oylarını ‘hayır’a çevirmek için özellikle Abdullah Öcalan’a da çok ihtiyaç duyulduğu vurgulanıyor. BDP’nin Kürtlerin yobaz bölümü olmadığı, partinin yöneticilerinin yüzde 99′unun CHP’ye yakın isimlerden oluştuğu, bu nedenle referandum öncesi CHP’nin BDP’nin elinden tutması gerektiği konuşuluyor. "Bunu askere de söyledim." deniliyor. HSYK’nın bundan sonra yapabileceği çok fazla şey kalmadığını dile getiren İsimler, referandum sürecinde oluşturulacak bir kaos ortamından yararlanılması gerektiğinden bahsediyor. Aksi halde referandumda ‘evet’ler fazla çıkarsa işlerinin biteceği ifade ediliyor. Hamdi Yaver Aktan’a ait olduğu ileri sürülen ses, Yargıtay Başkanlığı konusunda daha önce söylediği ifadeleri bu kayıtta da yineliyor. Aktan, birinci başkanlık için HSYK Başkan Vekili Kadir Özbek’in bir adım önde olduğunu belirtiyor.

Referandumda ‘hayır’ çıkması için yüksek yargı mensuplarının yürüttüğü çalışmalar, dün internete düşen bir ses kaydıyla tam anlamıyla deşifre oldu. Yargıtay üyeleri Hamdi Yaver Aktan (8. Ceza Dairesi üyesi), Yusuf Uluç (8. Hukuk Dairesi Başkanı) ve Fatih Arkan’a (10. Hukuk Dairesi üyesi) ait olduğu ileri sürülen ses kayıtları, AK Parti’ye karşı yürütülen kirli ittifakı gözler önüne serdi. Yargıtay üyeleri arasında geçen konuşmalarda, referandumdan ‘hayır’ çıkması için terörist başı Abdullah Öcalan’a çok ihtiyaç olduğu aktarılıyor.

İşte o ses kayıtları;

YUsuf Uluç (Y.U.): Deniz Baykal geç kaldı, inandırıcılığını, güvenilirliğini fazla şey yapacağını sanmıyorum; sağlayacağını. Zamanında halkı (?) yalnız bıraktı.

Hamdi Yaver Aktan (H.Y.A.): Şimdi bu, BDP var ya, bu parti son derece önemli. Bunu geçende Turgut Kazan’la konuşuyoruz. Demirtaş’la görüştü: "Ulan KCK falan diye canınıza okuyacaklar." Ondan sonra açıklama yaptılar, "Biz yargıyı siyasallaştıracak şeyde yokuz." dediler.

Y.U.: Ben sana bişey söyleyeyim mi aslında BDP’nin elinden CHP’nin tutması lazım. Yanına çekmesi lazım. Artık bunun şeyi yok yani. Korkulmasına da gerek yok. Ve bunların yüzde 99,9′u CHP yanlısı sosyal demokrat insanlar. Yani Kürtlerin şeyi değil, Kürtlerin yobaz kesimi değil yani.

H.Y.A.: Dedik ya CHP milletvekillerine. Yav… Röportajda bunları Leyla (Cumhuriyet Gazetesi muhabiri) Hanım’a söyledim, bunları yazmayın, kapat. Biz aynı görüşteyiz. Bizim yapmamız lazım bu işleri.

BDP’Yİ KUCAKLAMALARI LAZIM!

Y.U.: Yani (BDP’yi) kucaklamaları lazım yani.

H.Y.A.: Turgut Bey’e dedim sen görüşüyorsun. Bunlarla görüştü, grupta falan gitti. Dedim bunu şey yapın. Referandum reddedilirse bu sayede reddedilir. Başka türlü olmaz dedim. Bundan geriye adım atılmaz.

Y.U.: Evet, evet… Birlik beraberliği sağlamak zorunda.

H.Y.A.: Geçen muhaliflerle yemekteydim, muvazzaflar da vardı. Onlara söyledim. Mümkün değil dedim yani. Bundan geri adım atamazsın. Buna ihtiyacımız var dedim yani. Başka türlü bu iş aşılmaz. Aksi halde tamamen teslim alır. Şimdi, tabii burada hukuki süreçte de iyi şey yapmak lazım. Bir: Yüksek Seçim Kurulu: Bu referandum yasasını iki aya indirin; bu bir seçim kanunudur, seçim kanununu bir seneden önce uygulamam. Ben dört ay uygularım.

Y.U.: Onu orası yapacak. Zaten ondan korkuyorlar.

H.Y.A.: Ben dört ay uygularım bunu diyecek. Bu bir. Kanun yayınlandı mı Anayasa Mahkemesi’ne gideceğim. Dört ayda yürütmeyi durdurma verir. Vermezse seçimlerden sonra; Sabih Bey diyor ama seçimlerden sonra yapı derhal değişiyor, geçici maddeyle, iptal ettiremezsin.

turgut kazan’a söyledim, demirtaş’la görüştü

Fatih Arkan (F.A.): Kurul, kurulun (HSYK) bundan sonra bir şey yapabilme şansı çok yok.

H.Y.A.: Bitti artık. Bunları referandumda yeneceksin.

F.A.: Referanduma da çok güvenme abi, bu halk…

H.Y.A.: Yok canım ben de güvenmiyorum. Kürtleri gözden geçirmek lazım, Kürtlere ihtiyaç var. Abdullah Öcalan’a çok ihtiyaç var şimdi.

F.A.: Çok çabuk işbirliği içine giriyorlar ama.

H.Y.A.: Şimdi bak, Kürtler, istediklerini almak için diretecekler. Ulan batıyorlar ya, anayasaya, tam bir kaos olsun, bu kaostan ben yararlanırım. Turgut Bey’e dedik ki ya, Demirtaş’la (BDP eşbaşkanı) görüştü, onlar da bir iki açıklama yaptı. Ben birkaç yerde de söyledim, askerlere de söyledim; bunlara ihtiyacımız var. Yani, ‘evet’ dediği anda gidiyor bu iş.

Söz konusu kayıtta Erzincan’la ilgili açıklamalar da yer alıyor. İşte o konuşmalar:

H.Y.A.: Dün Erzincan’la ilgili burası ayın 20′sine doğru duruşma verecekti, sonra biz de hukuki yollarını öğrettik, fakat dün bi basına bir sızma yaptı! Bu bizim milletin ağzı durmuyor. Ersan (Ülker) tamam da öbürleri korktu. Yol da gösteriyor. Ulan hangi hakim. Bi kere üst mahkemesin. Dosyayı fiziken iste, birleştir. Esasını kapat diye yazı yazarsın.

Y.U.: Bitti, bu kadar!

H.Y.A.: Bitti. Ondan sonra da oyala oyala oyala. Birinci başkanlığa adaysın dedim. Kadir (Özbek) de aday, Abdurrahman (Yalçınkaya) da aday. Üçünüz yarışacaksınız. Üçünüzün yapacakları işe bakarım dedim ben. Bunu yaparsan. Şu anda Kadir önde.

Y.U.: Fakat bok etti.

H.Y.A.: Ya korkudan. Açık söyleyeyim ben. Ben dedim böyle hatır gönül yok kardeşim. Üçünüz aynısınız. Abdurrahman Bey zaten iyice çekilmiş sinmiş.

İŞTE KONUŞMA KAYDI VİDEO:


Yargıtayın İhanet belgesi from CHP Yalanlari on Vimeo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder